a

اینستاگرام

واتس اپ

8:00 - 20:00

ساعات کار ما شنبه - چهارشنبه

975.789.098

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

اینستاگرام

واتس اپ

جستجو
منو
 

بررسی عملکرد دپارتمان داوری در تجارت

وکالت نیوز > آموزش  > بررسی عملکرد دپارتمان داوری در تجارت

— بررسی عملکرد دپارتمان داوری در تجارت

دپارتمان داوری در مسائل تجارت داخلی و خارجی

همانطور که مطلع هستید تجارت در دنیای مدرنیته امروز، چه در داخل کشور و چه در سطح جهانی و بین­المللی  برای صاحبان مشاغل، بازرگانان و فعالان اقتصادی بسیار حائز اهمیت می­باشد. هدف اکثریت فعالان اقتصادی و بازرگانان برای پیشبرد اهداف خود، گسترش قلمرو تجارت و استفاده از تمامی امکانات در سطح ملی و بین­المللی می­باشد. فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل، ممکن است در طی مسیر و عقد قرارداد با طرفین داخلی و خارجی به مشکلات حقیقی و حقوقی اعم از عدم توجه به تعهدات طرفین، تعارض به منافع یکدیگر، برای رسیدن به سود دهی بیشتر و مشکلات نظیر این­ها برخورد کنند؛ امروزه برای کاهش­ ریسک و آسیب­های احتمالی ناشی از مشکلات و اختلافات در روند کسب و کار تجاری، قوانین و مقرراتی در این خصوص، در سطح داخلی و خارجی وضع شده است. برای عمل به مقررات وضع شده در رابطه با اختلافات تجاری، فعالان این حوزه نیازمند روشی به نام داوری می­باشند؛ که توسط یک تیم حقوقی متخصص به نام دپارتمان داوری ، برطبق قوانین وضع شده برای رسیدگی به اختلافات تجاری ایجاد شده است.

نکته قابل توجه این است که صاحبان تجارت اگر هنگام عقد قرارداد تجاری، چه با طرف داخلی و چه طرفین خارجی به چگونگی حل اختلافات احتمالی بوجود آمده در روند کسب و کار، براساس قوانین وضع شده توجهی نداشته باشند؛ بعدها با خسارت­های جبران ناپذیری دست و پنجه نرم خواهند کرد.

هدف از تشکیل دپارتمان داوری در یک موسسه تجاری، رسیدگی به حل اختلافات احتمالی در کوتاه­ترین زمان ممکن، صرف هزینه کمتر، استفاده از داوران متخصص و آگاه از مسائل حقوقی، لازم­الاجرا بودن رای داور،منعطف بودن، تک مرحله­ای بودن و محرمانه بودن فعالیت­ها و بسیاری از موارد دیگر می­باشد. لازم به ذکر است که استفاده از این شیوه­ی حل و فصل اختلافات تجاری چه در هنگام عقد قرارداد طرفین و چه بعد از آن، به جهت تخصصی بودن مسئله، ملزم به استفاده از نیروها و مشاوران متخصص و تحصیلکرده این رشته می­باشد.

 

 

 

همانطور که کسب و کار مشتریان ما بیشتر و پیچیده تر می شود، این نیاز به درک مفیدی از محیط کسب و کار جهانی دارد.

 

 

وکالت نیوز تجربه تجارت در سطح بین­المللی

در یک کسب کار تجاری موفق اگر بخواهیم به تمامی جنبه­های عقد قرارداد اعم از مسائل فنی و تخصصی و توجه ویژه به حل و فصل اختلافات احتمالی بوجود آمده در کسب و کار و تجارت بین­الملل داشته باشیم؛ لازم است که از افراد خبره و متخصص در قالب دپارتمان داوری این حوزه، به جهت پایین آوردن ریسک سرمایه گذاری و دستیابی راحت به اهداف اصلی تجارت بهره لازم را ببریم. ما در گروه حقوقی و داوری وکالت نیوز با بهره­گیری و کمک از وکلای آگاه و متخصص و داوران با تجربه و با سابقه­ برآنیم تا در تمام مراحل انعقاد قرارداد همراه شما باشیم و در هنگام بروز اختلافات تجاری در سطح داخلی و خارجی، با ارائه خدمات و مشاوره­های تخصصی حقوقی، با صرف هزینه و زمان کم به دفاع از حقوق مد نظرتان برسیم و درنهایت نتیجه­ای شایسته و مطلوب را اخذ نماییم.

 

 

 

داوری در تجارت بین الملل

داوری در تجارت بین الملل

 

 

 

دیگر مقالات:

رابطه نامشروع و مجازات آن

چرا ارث مرد دو برابر ارث زن است؟

بدون ديگاه

ارسال نظر