a

اینستاگرام

واتس اپ

8:00 - 20:00

ساعات کار ما شنبه - چهارشنبه

975.789.098

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

اینستاگرام

واتس اپ

جستجو
منو
 

دعاوی ملکی و پرونده‌های مرتبط

وکالت نیوز > آموزش  > دعاوی ملکی و پرونده‌های مرتبط

— دعاوی ملکی و پرونده‌های مرتبط

دعاوی ملکی و پرونده‌های مرتبط

چنانچه بخواهیم به یکی از شاخص ترین دعاوی اشاره داشته باشیم، صددرصد دعاوی ملکی در رأس آن قرار دارد؛ چرا که در این دعاوی شما با اموال غیر منقول سر و کار دارید و باید توجه داشته باشید که این دعاوی از تخصص و مهارت بالایی برای مراجعه به وکیل نیازمند است. بدون شک شما بدون حضور وکیل نخواهید توانست در پرونده هایی که به دعاوی اینچنینی مربوط می‌شود به پیروزی فکر کنید. پرونده‌های خاصی مانند:

و مسائل این چنینی در این دعوی قرار می‌گیرد. به همین دلیل شما باید به اهمیت وکیل ملکی به صورت کاملا تخصصی در این زمینه توجه داشته باشید؛ چرا که دعاوی مختلف ملکی در انواع گوناگون مطرح می‌شود و در صورتی که افراد در انجام معاملات به تعهدات خود عمل نکنند و خلف وعده داشته باشند، صددرصد این نقض عهد به این نوع دعاوی مربوط می‌شود که به هیچ عنوان نمی‌توان از آن گذشت کرد و به واسطه اقدامات قانونی افراد می‌توانند به حق خود دست یابند.

 

 

تخصص و مهارت مهمترین شاخصه وکیل ملکی

تخصص و مهارت مهمترین شاخصه وکیل ملکی

 

 

 

چه زمانی به وکیل ملکی مراجعه کنیم

شما برای دعاوی مختلفی مانند باطل کردن سند رسمی می‌توانید به وکیل ملکی مراجعه کنید، البته دعاوی مختلفی به سند رسمی مربوط می‌شود مانند: باطل کردن سند مالکیت معارض یا باطل کردن سند رسمی به واسطه رعایت نکردن شرایط قانونی که این موارد را می‌توان در دعاوی سند رسمی گنجاند.

این روزها شاید شاهد بسیاری از دعاوی خاصی مانند دعاوی سرقفلی و اجاره باشید؛ چرا که این دعاوی را اصولا در بین دعاوی ملکی یکی از پرکاربردترین و البته سخت‌ترین‌ها عنوان می‌کنند که صددرصد حضور وکیل ملکی باعث نتیجه معقولانه‌تر و بهتر در پایان کار می‌شود و مراجعه به وکیل ملکی برای دعاوی سرقفلی بدون شک بسیار ضروری است.

اما هنگامی که دعوای الزام به تحویل مبیع رخ‌ می‌دهد، بدون اغراق باید به وکیل ملکی مراجعه شود؛ چرا که مواردی مانند فسخ، اقاله و انفساخ به هر دلیل می‌تواند باعث ایجاد دعاوی در بیع گردد که صددرصد وجود وکیل ملکی در اینجا بسیار کلیدی عنوان می‌گردد.

دعاوی خلع ید

یکی از رایج ترین دعاوی که مربوط به حوزه ملک می‌باشد، بدون شک دعاوی خلع ید است؛ چرا که متاسفانه بسیاری از افراد هیچ‌گونه رضایت مالک را در نظر نمی‌گیرند و بدین ترتیب به هر طریقی ملک را از دسترس وی خارج می‌کنند. که در این شرایط مراجعه به وکیل ملکی برای بازستاندن حق مظلوم از ظالم برای دعاوی خلع ید کاری بسیار معقولانه به حساب می‌آید.

به طور کلیدی و نکته‌ای به دعاوی خلع ید می‌پردازیم که به شکل زیر عنوان می‌شود:

  • حق شریک ملک
  • مالکیت خواهان
  • غیر منقول بودن موضوع دعوا
  • طرح دعوی رفع تصرف عدوانی و رفع مزاحمت و ممانعت از حق
  • طرح دعوی تصرف عدوانی
  • طرح دعوی فروش ملک مشاع
  • عدوانی بودن تصرف
  • طرح دعوی الزام به اخذ پایان کار
  • طرح دعوی الزام به تنظیم سند رسمی
  • طرح دعوی تخلیه
  • دعاوی مرتبط با املاک موقوفه

 

 

 

همانطور که کسب و کار مشتریان ما بیشتر و پیچیده تر می شود، این نیاز به درک مفیدی از محیط کسب و کار جهانی دارد.

 

 

 

پرونده خود را به متخصص آن بسپارید

پرونده خود را به متخصص آن بسپارید

 

 

 

 

سخن پایانی

به این نکته توجه داشته باشید که هر کدام می‌تواند در گروه بسیار رایج دعاوی خلع ید در دسته بندی دعاوی ملکی قرار بگیرد. که به همین دلیل شما باید با طرح هر کدام سریعا به وکیل ملکی مراجعه کنید تا این وکیل بتواند به واسطه تخصص و مهارت بالایی که دارد پرونده شما را در دادگاه به روشی بسیار اصولی در کمترین زمان ممکن هدایت کند. متاسفانه بسیاری از افراد به بهانه‌های بسیار پوچ مانند هزینه بالای وکیل یا هر دلیل دیگری به وکیل ملکی مراجعه نمی‌کنند و فرایند رسیدگی به پرونده آن‌ها با یک پروسه طولانی روبرو می‌شود که این کار به هیچ عنوان کار معقولانه‌ای به حساب نمی‌آید.

بدون ديگاه

ارسال نظر