a

اینستاگرام

واتس اپ

8:00 - 20:00

ساعات کار ما شنبه - چهارشنبه

975.789.098

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

اینستاگرام

واتس اپ

جستجو
منو
 

دیوان عدالت اداری

وکالت نیوز > آموزش  > دیوان عدالت اداری

— دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری مصوب ۱۳۹۲

دیوان عدالت اداری | حقوق خانواده، حقوق بانکی، حقوق تجارت، حقوق قرارداد‌ها و تعهدات، حقوق بیمه، مسئولیت مدنی، حقوق رقابت (ضد انحصار)، حقوق حمل و نقل، حقوق حمایت از مصرف کننده، حقوق مالکیت فکری و … بحث­های تخصصی و پیچیده­ای علم حقوق هستند که در این شاخه قرار می­گیرند. گستردگی این مباحث به حدی است که کمترمتخصصی از جامعه حقوق دانان و وکلا برتمامی بخش­ها و زیر شاخه های آن تسلط داشته و تبحر کافی در این رابطه دارند.

تمام افراد جامعه برای انجام درست فعالیت­های اجتماعی خود نیازمند داشتن آگاهی در رابطه با مسائل حقوقی هستند و در برخی مواقع حتی مشاوره حقوقی نیز در روند پیگیری کار­ها ضرورت پیدا می­کند. به عنوان مثال چنانچه فردی قصد خرید یک ملک را داشته باشد، باید بداند که عدم انجام تعهدات از جانب فروشنده ،می­تواند سبب ضرر و زیان وی گردد.

همانطور که کسب و کار مشتریان ما بیشتر و پیچیده تر می شود، این نیاز به درک مفیدی از محیط کسب و کار جهانی دارد.

 

 

دریافت مشاوره از وکلا را به هیچ عنوان نادیده نگیرید.

 

 

لازمه بهره­گیری از زندگی اجتماعی مطمئن، داشتن معلومات حقوقی مکفی است. این امر باید در تمامی جوانب زندگی فرد  لحاظ گردد. فرض کنید در زندگی مشترک بین همسران اختلاف به وجود آمده باشد و یا اینکه فرد بخواهد نقش ضامن را برای یکی از آشنایان خود بازی کند و یا حتی قصد خرید الکترونیک داشته باشد، باید از قوانین حقوقی به صورت کامل آگاه باشد. ممکن است افراد در برخی مواقع به دلیل اعتماد به طرف مقابل خود، بدون داشتن آگاهی کافی دست به اقدامی بزنند که از قوانین مرتبط با آن بی اطلاع هستند. اکیدا توصیه می­شود که مشورت با وکلا را به هیچ عنوان نادیده نگیرید.

احتمال بروز دعوی حقوقی برای تمام افراد امکان پذیر است. هر فردی ممکن است در طول زندگی خود با دیگر اشخاص، چه حقیقی و چه حقوقی دچار اختلاف گردد.این احتمال برای مدیران بنگاه­های تجاری و شرکت­ها بیشتر از سایر افراد جامعه است و لازم است این افراد قبل از بروز مسئله و ایجاد دعوی حقوقی، برای حل آن راهکار مناسب پیدا کرده باشند.

 

 

بدون ديگاه

ارسال نظر